12. Oct 2015.

Lov na tartuf 2018

Datum održavanja: subota, 3. studenog 2018.

Lokacija: Mašimova škuja, Buzet (veliki šator vikenda tartufa)

Satnica:

  • 8:30    otvaranje prijava
  • 9:45     zatvaranje prijava
  • 9:45     tehnički sastanak
  • 10:00  kronometarski start
  • 7 sati od starta pojedinog tima - vremenski limit
  • 18:00  dodjela nagrada u šatoru

Discipline: MTB, treking, orijentacija, komplikacija 🙂

Prijave: Stotinka.hr

Startnina: 125 kn po timu (PDV uključen)
Startnina uključuje sljedeće: organizaciju utrke, tiskani zemljovid i natjecateljski karton, osiguranje utrke, topli obrok i sponzorske nagrade.

Uplata startnine: Startnina se uplaćuje na žiro račun udruge, najkasnije do petka, 02.11.2018. u punom iznosu.
Natjecatelje koji ispune online prijavnicu, a ne uplate startninu do navedenog datuma smatrati ćemo odustalima.
Natjecateljima koji odustanu od natjecanja, startnina neće biti vraćena.

   Strani državljani startninu uplaćuju pri potvrdi prijava.

Podaci za uplatu: SRK Alba
Presika 51a, HR52220 Labin
Broj računa: HR0724020061100564521, Erste banka
Opis plaćanja: LNT2018+ime natjecatelja
Poziv na broj: 00 ili 9, ovisno o banci preko koje vršite uplatu

Pokušajte doći malo prije da izbjegnemo gužvu, a i da imamo vremena objasniti ovogodišnju komplikaciju :). Brifing počinje u 9:45. Do šatora je veliki parking na kojem možete parkirati vaše limene ljubimce, mjesta ima za sve. Nakon utrke, čeka vas topli obrok u šatoru, a neće nedostajati ni rakija i sličnih veselja. Vremenska prognoza nas ne zanima pa se time nećemo ni opterećivati. Dakle, kabanice u ruksak, just in case.

U 10:00 je start, startate na kronometar, prema startnim brojevima, od 1 do N, u razmaku od 30 sekundi. Startni broj ćete si sami pronaći (o tome u tjednu prije utrke) da bude sve pošteno. Sve ostalo vas u ovom trenutku ne treba interesirati.

Obavezna oprema se sastoji od sljedećeg:

  1. po jedan tartufarski pas (ili svinja) i lopatica po timu (pas i/ili svinja moraju imati ime, to se ime dodaje na ime tima),
  2. 2 bicikle,
  3. 2 kacige koje se moraju nositi samo na biciklu,
  4. 2 ruksaka (ne priznajemo pederuše, torbice, torbe, najlon vrećice nego isključivo ruksak koji se nosi na leđima),
  5. 2 mobilna telefona
  6. vodootporni flomaster po timu (neka bude tanki, nećete puno pisati ali biti će vam preglednije). Ustvari, uzmite dva, nikad se ne zna 🙂 Može i kemijska olovka, i ona će biti OK.
  7. prva pomoć (osnovni paket - zavoj, sterilna gaza, flasteri),
  8. 2 čeone ili neke druge lampe (možda će vam trebati po putu, a nekima će sigurno dobro doći kad budu probili time limit),

Utrka ima samo jedan time limit, a taj je 7 sati od starta. Tko probije time limit biti će u poretku iza svih koji su ušli u cilj na vrijeme bez obzira na broj skupljenih kontrola.

Kako ćemo znati tko je pobijedio i ukupni poredak? Jednostavno, tim koji sa više kontrola uđe u cilj u kraćem vremenu biti će bolje rangiran. To naravno ne vrijedi za one timove koji na cilj dođu van limita.

Ove godine nagrađujemo tri prvoplasirana tima u ukupnom poretku, najbolji ženski tim i najbolji mješoviti tim.

Vidimo se u subotu, 3. studenog 2018.!

P.S. Skoro sam zaboravio: ove godine nema kutomjera. Niti ćete rješavati Sudoku 🙂