Treking od fruti – Kaldir

PREDNJICA3Za kraj AATC sezone, nudimo vam još jednu u nizu istarskih treking utrka. Naime, budući da je zbog tužnih okolnosti odgođen Grobnik treking, u kalendaru smo dodali treking kojeg organiziramo u suradnji sa Udrugom mladih Kaldir, a sve u sklopu Kaldirske fešte od fruti. Fešta od fruti je manifestacija koja već petu godinu u nizu slavi voće i njegove prerađevine po kojim je Kaldir naširoko poznat.

Utrka će se održati u nedjelju, 13. listopada. Vrijedni domaćini će se potruditi da vam bude jako ugodno na utrci i nakon nje, jedino na što morate pripaziti je da na utrku dođete nešto ranije jer do Kaldira vodi samo organizirani prijevoz kako bi se izbjegle gužve u samom mjestu. Aha, ne znate gdje je Kaldir? Pa to vam je jedno simpatično mjesto, nekoliko kilometara jugoistočno od Motovuna. Za Motovun ste čuli, ne? 🙂

 

A evo i detalja o utrci:

Područje: Kaldir i okolica

Start utrke: 09:00 ultra / 10.00 planinarska i jogging

Cilj utrke: Kaldir

 

Prijave: do četvrtka, 03.listopada. na Racebase sustavu: [klikni me za prijavu]

Potvrda prijava:

Podjela instrukcija za utrku, natjecateljskih kartica i majica te potpisivanje izjava.

subota, 12. listopada: 19:00h – 22:00h

nedjelja, 13. listopada: 07.00h – 09.00h

Tehnički sastanak: 8:50 ultra / 9:50 planinarska i jogging

Vrijeme trajanja utrke: 03 – 12h

Kategorije: Jogging, Planinarska i Ultra

Ultra kategorija starta na kronometar, svakih 15 sekundi, prema startnim brojevima. Jogging i planinarska startaju odjednom.

Pravila natjecanja:

Svi natjecatelji dužni su pridržavati se pravila i propisa Alpe Adria Trekking Cup-a i internih pravila treking utrke Brooks IstraTrek.

Dužina utrke:

Ultra kategorija:  40km

Planinarska kategorija: 25km

Jogging kategorija: 12km

Bodovanje:

Utrka se boduje za Alpe Adria Trekking Cup.

PRIJAVE I STARTNINA:

Prijave za utrku: isključivo putem on-line prijavnice na web stranici www.racebase.hr

Krajnji datum za prijave: četvrtak, 03.10.2013. do 24.00h

Naknadne prijave se neće primati.

Konačna lista natjecatelja: biti će objavljena u utorak, 08.10.2013. Na konačnoj listi natjecatelja biti će svi oni koji su ispunili on-line prijavu za natjecanje i uplatili startninu do navedenog datuma.

Startnina:

Ultra kategorija: 150kn po osobi

Planinarska kategorija: 100kn po osobi

Jogging kategorija: 80kn po osobi

Uplata startnine:

Startnina se uplaćuje na žiro račun udruge, najkasnije do četvrtka, 03.10.2013. u punom iznosu. Kopiju uplate poslati na e-mail: info@srk-alba.hr

– natjecatelje koji pošalju prijavu a ne uplate depozit do navedenog datuma smatrat ćemo odustalima.

– natjecateljima koji odustanu od natjecanja, startnina neće biti vraćena ali će moći preuzeti majicu utrke

– strani državljani startninu podmiruju na startu utrke

Podaci za uplatu startnine:

SRK ”ALBA”, Presika 51/a, 52220 Labin

Broj računa:  2402006-1100564521

Opis plaćanja: TOF2013 + ime natjecatelja

Startnina uključuje slijedeće:

– organizacija utrke

– tiskani zemljovid i natjecateljski karton

– osiguranje utrke

– topli obrok

– majica utrke

– sponzorske nagrade

OPREMA:

Popis obavezne OSOBNE* opreme koju je potrebno nositi tijekom cijele utrke:

– kompas

– čeona lampa (koja radi !!!)

– mobilni telefon

– komplet prve pomoći + astro folija

– zviždaljka

– zemljovid – natjecateljski karton – instrukcije za utrku

* vrijedi samo za ultra i planinarsku kategoriju. Za jogging kategoriju se oprema preporuča ali nije obavezna

Zemljovidi za utrku:

Svi natjecatelji će na startu dobiti zemljovid za utrku sa ucrtanim kontrolama.

Napomena:

Tijekom utrke vršit će se provjera obavezne osobne opreme. Za svaki dio koji nedostaje natjecatelji će biti kažnjeni dodavanjem kaznenog vremena i to po 15 minuta za svaki dio koji nedostaje! Za pet prvoplasiranih natjecatelja u planinarskoj i ultra kategoriji, provjera opreme je obvezna!

Leave a Reply